Przejdź do głównej zawartości

Zdzisław - artysta 😏

Zdzisław Beksiński  – polski inżynier, malarz, rzeźbiarz, fotograf, rysownik i artysta posługujący się też grafiką komputerową, urodzony w Sanoku. 

Po powrocie z Warszawy, pojechałam do Sanoka 😃 Spacerowałam po rynku, zobaczyłam Wojaka Szwejka 😄 ale przede wszystkim byłam w muzeum Sanoka. Oprócz wielu gablot ze znaleziskami ziemi sanockiej, znajdowała się tam wystawa prac Zdzisława Beksińskiego, które bardzo mi się spodobały. Jak dla mnie ten artysta był inny od innych 😃 Po pierwsze, dlatego, że nie nazywał swoich dzieł, co dla niektórych może być minusem😕lecz przede wszystkim tworzył dość dziwnie, ale intrygująco 😃 W jego pracach jest coś takiego, co nie pozwala oderwać od nich wzroku 😍 Prawdą jest to, że gdyby nie ta wycieczka i bycie w muzeum pewnie nigdy nie uslyszalabym o tym artyście, ani o jego wspaniałych pracach 😍 Zostawie Cię teraz z kilkoma jego dziełami , ktore według mnie są  najlepsze😊







Mam nadzieję, że post Ci się spodobał 💕 do następnego ❤

Komentarze

  1. Wiesz, że masz rację? Ja też nigdy nie słyszałam o tym artyście, ale patrząc na Jego prace,które tutaj przedstawiłaś- no coś mnie w nich pociąga. Widzę w nich duszę, tę tajemnicę...mają w sobie coś na co chce się patrzeć całymi dniami, dociekać historii. Mimo tego, że mogą odrobinę przerażać, chce się do nich wracać. Po prostu niesamowite. Mają w sobie coś co uspokaja- brzmi dziwnie, ale ja tylko się spojrzałam i poczułam się jakbym była gdzie indziej. Kosmos. Po prostu kosmos.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy pierwszy raz ujrzałam te prace mialam dokładnie tak samo jak Ty :D praca te budzą mieszane uczucia, jednak każde z nich jest pozytywne :D cieszę się, ze pomoglam odkryć ci dziela, które Ci się sppdobaly ^^ pozdrawiam 💕

      Usuń
  2. Ciekawie prezentuje się Wieża Babel i Katedra. :) Z twórczością Beksińskiego miałam okazję zetknąć się w podręczniku do j.polskiego. To prawda, jego dzieła mają w sobie nutkę tajemniczości. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wieża Babel i katedra są przepiękne :D ja nigdy nie spotkałam się z dziełami Beksińskirgo w podręczniku, ale może jeszcze wszystko przede mną :D pozdrawiam 💕

      Usuń
    2. Po wakacjach idę do pierwszej klasy, więc może i ja się z nim zetkne😊💕

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Back to school !

Siemanko rubinku ! 💕 Nie wiem jak ty, ale ja uwielbiam serie back to school 💞 Więc postanowiłam, że  i  ja taką rozpocznę z racji tego, że  za kilka dni zaczyna się szkoła 😱 mam nadzieję, ze seria Ci się spodoba 😊 Jak przetrwać rok szkolny? To pytanie, szczególnie przed 1 września, a teraz właściwie 4 😂zadaje sobie większość z nas 😄 dam Ci teraz kilka rad, które Ci w tym pomogą 😃 #1 Nie wpadnij w rutynę ! Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego zaczynają się  kartkówki, sprawdziany, odpowiedzi, projekty... jednym słowem MASAKRA😂 Wiadomo uczymy się dużo, bo chcemy mieć bardzo dobre wyniki, ale nasz szkolny dzień nie można wyglądać w ten sposób : wstajemy, idziemy do szkoły, wracamy, uczymy się i każdego dnia tak samo. NIE! Tak nie może być, ponieważ zaczniemy traktować szkołę jako największe zło i karę, dlatego musimy oderwać się codziennie choć na chwilę od nauki, może spacer, spotkanie ze znajomymi, ulubiony serial? Czemu nie !😃 #2 Nie miej wrogów ! Nikt nie chce wr

Pizzerinki Twist 🍕🍕🍕😋

Hejo rubinku😘 dziś pokażę Ci przepis na pizzę twist 😋 Jest przepyszna i prosta do przygotowania 😊 Składniki : a) do ciasta: - 1 kg mąki pszennej  - 5 dag świeżych drożdży  - łyżeczka soli - 4 łyżki cukru  - 2,5 szklanki ciepłej wody  - 5 łyżek oleju słonecznikowego  - opcjonalnie 2-3 łyżeczki oregano do smaku b) jako sosu pod dodatki użyłam zwykłego ketchupu 😁 Najpierw do miski wkruszam drożdże, dodaję 6 łyżek mąki, 4 łyżki cukru i 2,5 szklanki ciepłej wody ( musi być ciepła,  aby składniki dobrze się rozpuscilo ). Wszystko należy dokładnie wymieszać i odstawić do ciepłego miejsca na 10 minut, żeby wyrosło. Po tym czasie powinno wyglądać mniej więcej tak : Następnie dodajemy resztę składników i zagniatamy ciasto. Będzie ono bardzo kleiło się do rąk, ale właśnie takie ma być. Kiedy już wyrobimy ciasto znów odkładamy do wyrośnięcia na około 15-20 minut. Gdy już wyrośnie dzielimy je na 3 w miarę równe części. Wyjmujemy jeden kawałek. Należy go rozwałko

Chińszczyzna?!

ALIEXPRESS Zapewne rubinku słyszałeś o takiej stronie jak aliexpress. W tym poście chcę wyrazić swoją opinię na temat właśnie tej strony. Dla mnie , osoby która nie lubi dużo wydawać, ale kocha dużo kupować, jest to idealna strona. Można na niej kupić wiele produktów za niskie ceny :3. No ale jak to bywa z chińskimi rzeczami nie wszystkie są takie jakbyśmy sobie wymarzyli. Niektóre moje koleżanki bardzo zawiodły się na ubraniach, ponieważ wyglądały całkiem inaczej na zdjęciach i w rzeczywistości, z rozmiarami też było różnie :/. Osobiście kupowałam akcesoria do telefonu i makijażu i generalnie nie narzekam na jakość tylko na czas oczekiwania na przesyłkę, ponieważ rzeczy przychodzą osobno i mniej więcej po 3-4 tygodniach po złożeniu zamówienia. Jednak mimo tego czasu polecam Ci tę stronę :D. Zapraszam Cię do obserwowania mojego bloga, abyś nie ominął żadnego nowego posta :D do następnego rubinku 💖